Vergi Dünyasını Keşfet
Popüler Başlıklar
- Birleşme Bölünme Ve Tür Değiştirme Hallerinde Vergi Uygulamaları
- Yargı Kararı Derlemesi -2: Dar Mükellef Kurumlara Yapılan Ödemelerde Vergilendirme
- Tevsi Yatırımlarda İndirimli Kurumlar Vergisi Hesaplaması
- Dönem Sonu Değerleme İşlemleri
- Avans Kar Paylarının Şirkete Geri Çağrılmasının Vergisel Sonuçları
Vergi Dünyası Hesabım
- Üye Ol
-
Giriş
Yeni Üye Ol
Üye hesabı oluşturarak, daha hızlı alışveriş yapabilir, yeni ve eski siparişlerinizin durumunu güncel takip edebilirsiniz.
Yeni Üye Ol -
Sepetim
Sepetinizde 0 ürün var
- Arama
BİLGİ
BİLGİ
Mart 2025
Sosyal İçerik Üreticilerinin Gelir Vergisi Beyanı
VERGİ MÜFETTİŞİ RAMAZAN AYDEMİR
150
Sepete Ekle
Malum olduğu üzere Türk vergi sistemi beyan esasına dayanmaktadır. Beyan esası, mükellefin kendi mali durumunu bizzat kendisinin bildirmesidir. Gelir vergisi uygulaması bakımından mali durumun tespitinde uygulanan temel yöntem ise yıllık gelir vergisiyle beyanınla bildirimin yapılmasıdır. Uygulamada gelirin beyan edilmeyeceği istisnai düzenlemeler de bulunmaktadır. Bu çalışma, içerik üreticileri tarafından sosyal medya kazançlarıyla birlikte diğer gelir unsurlarının da elde edilmesi halinde vergilendirilmelerine ilişkin gelirin toplanmasını veya beyan dışı bırakılmasını ilgili mevzuat ışığında analiz etmektedir. İçerik üreticileri nezdindeki belirsizlikler analitik bir yaklaşımla değerlendirilmiş ve uygulama örnekleriyle desteklenmiştir. Çalışma, sosyal medya ekonomisinde kazanç sağlayanlara yönelik daha iyi bir vergi bilinci sunmayı ve olası vergi cezalarına dikkat çekmeyi amaçlamaktadır.
Bu İçeriği Görüntüleyebilmek İçin Aşağıdaki Ürünleri Satın Alabilirsiniz.
İlgili Diğer Yayınlar
Hemen Satın Al

MART 2025 VERGİ DÜNYASI DERGİSİ
MART 2025, Yıl:44, Sayı:523 ISSN No: 1300-851X 720
Yıllık Online Dergi ve Arşiv Aboneliği
Vergi Dünyası Dergisi ve Arşivler Online Olarak 12 Ay Boyunca Elinizin Altında. 6500